1. Returnarea in primele 14 zile
Retragerea din contract / renuntarea la cumparare
Daca sunteti un Client persoana fizica, ati primit produsele printr-un curier si v-ati razgandit – le puteti returna in termen de maxim 14 zile calendaristice, fara necesitatea prezentarii unui motiv anume si fara nici un fel de penalitati, conform legii (O.U.G. 34/2014).
Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. 34/2014 mentioneaza:
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."
Ce trebuie sa stiti, astfel incat lucrurile sa se rezolve foarte repede:
- Va recomandam pastrare completa a ambalajului si accesoriilor care insotesc produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor.
- Produsul returnat trebuie sa fie insotit de factura, certificat de garantie;
- Costul de transport pentru returnarea produselor il suportati dumneavoastra sau le aduceti direct la sediul nostru.
Happy Sport Events 2019 SRL va returna contravaloarea comenzii, inclusiv costurile de transport facturate, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, insa nu mai tarziu de 14 zile din momentul solicitarii de returnare.
Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, "Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate :
a) Trimitere email la adresa: madalinavlad1992@gmail.com
b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract.
Va rugam sa trimiteti in scris la adresa de email de unde ati primit confirmarea comenzii Banca si Contul dvs IBAN in care doriti returnarea banilor. In urma verificarii produsului returnat, va vom anunta daca veti beneficia de retur integral al valorii produsului sau daca se aplica anumite retineri. In situatia in care doriti pastrarea produsului, veti putea veni sa ridicati produsul personal de la sediul nostru sau il vom trimite noi la dumneavoastra daca veti plati transportul necesar livrarii.
Produse excluse, fara drept de returnare
a) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar
b) produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid
c) produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta
d) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator
e) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
f) inregistrari audio, video, sau programe informatice sigilate desigilate
g) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material
Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.
Produsele defecte de noi (DOA –Dead on Arrival)
Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garantie) declarate in termen de 48 de ore de la receptie vor fi inlocuite (fara alte costuri - in limita stocului disponibil si cu conditia ca produsul sa fie pachet complet exact ca in momentul ridicarii sau livrarii.
Produsele susceptibile de nerespectarea conditiilor de garantie vor fi preluate in regim normal de garantie pentru redirectionarea catre un service autorizat in vederea diagnosticarii. In cazul in care se constata un defect de fabricatie, se va proceda la finalizarea procedurii de retur. In cazul in care se constata o nerespectare a conditiilor de garantie si automat o nerespectare a Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. 34/2014, se va proceda la diminuarea valorii produsului pentru readucerea la starea acestuia din momentul livrarii.
Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea banilor se va face ulterior prin transfer bancar.
2. Politica de conformitate la livrare
Toate produsele comercializate de noi beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Produsele din categoria Resigilate sunt mentionate ca atare.
Cand primiti produsele comandate – va rugam sa verificati:
- Conformitatea produsului primit cu cel comandat (daca este acelasi produs pe care l-a comandat si care apare pe factura);
- Certificatul de Garantie, cu toate detaliile referitoare la service-urile autorizate care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie, va fi primit pe adresa de email comunicata de dumneavostra la momentul comenzii.
Daca ati verificat si constatati o neconformitatea la livrare a produsului trebuie sa o anuntati in maxim 48 de ore.
Vom rezolva problema de neconformitate anuntata in primele 48 de ore exclusiv pe cheltuiala noastra (costuri de transport, logistice, inlocuirea produsului).
Singura conditie este ca dumneavoastra sa returnati produsele in exact aceesi stare in care a fost receptionat, fara a fi desigilat, folosit sau fara a avea amabalajul deteriorat.
In cazul in care nu primiti Certificatului de Garantie, va rugam sa ne semnalati. Este posibil sa apara erori la transimterea acestuia prin email.
3. Politica de Garantie
Toate produsele pe care le vindem au conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare. Garantia produselor noastre o asiguram direct sau prin intermediul service-urilor autorizate de producatori.
Cum stiti cui sa va adresati?
Simplu – cititi in Certificatul de Garantie!
Daca este specificat un service autorizat de producator – atunci lui trebuie sa va adresati, daca nu – inseamna ca vom rezolva noi direct problema dumneavoastra.
Cum sa procedati daca se defecteaza produsul cumparat:
- Verificati daca produsul este in perioada de garantie, pe baza Certificatului;
- Daca produsul este in perioada de garantie, aflati din Certificat unde trebuie trimis/dus produsul: la service-ul autorizat sau la sediul nostru, dupa caz;
- Ca sa va putem repara produsul – trebuie neaparat sa primim impreuna cu el:
• Certificatul de Garantie
• copie dupa Factura de achizitie
• pentru tonere sau cartuse – o foaie de test, mostra, daca a putut fi tiparita
- Daca este un produs cu garantie la sediul nostru:
• Vom face expertiza tehnica a defectului semnalat si daca defectiunea este acoperita de garantie, Clientul va primi inapoi un alt produs:
o acelasi model, daca este inca un produs care se comercializeaza, sau
o un produs mai ieftin, cu acceptul Clientului, sau
o un produs mai scump, cu plata diferentei de bani.
In acest caz va vom deconta si costul transportului catre service al produsului si costul de retur inapoi la dumneavoastra.
• Daca insa, din expertiza tehnica, va rezulta ca nefunctionalitatea se datoreaza utilizarii defectuoase, va vom anunta telefonic sau pe email de rezultat si apoi va vom returna produsul, fara sa mai platim noi costurile de transport.
In urma unei discutii directe, veti putea in acest caz solicita o remediere a defectiunii contra cost.
Important: interventia directa asupra produsului sau in alte service-uri decat cele din Certificatul de Garantie duce imediat la pierderea garantiei produsului.